tirsdag 4. september 2012

Mine fine lesere

Jeg vil skryte litt av de fine leserne mine. Skulle nesten tro vi hadde inngått en ekteskapspakt der vi lovet å holde sammen i gode og onde dager, der den ene parten (meg) ikke har klart å oppfylle kravet. To måneder har gått siden forrige innlegg, og jeg datt nesten i bakken her om dagen da jeg tilfeldigvis skulle sjekke hvor mange av dere som fortsatt henger med. Mellom 200-300 er innom hver dag. All ære til dere! 

Sommeren har vært på besøk, jeg har latt Mac være Mac, har kjent på den befriende følelsen det er å ikke ha kamera med seg overalt og latt bloggen få hvile. Vi har hatt litt utfordringer med huset som har utsatt innflyttingen en del (bare et par uker til nå) og jeg drar avgårde på et nytt rehabiliteringsopphold i morgen. Slike ting gjør at bloggingen ikke blomstrer.

"Jeg er så lei den lemon curd´n!" tordnet forloveren på telefonen i sted. Hun refererte til innholdet i det forrige innlegget mitt.

"Eg saknar orda dine her", stod det i en kommentar jeg fikk for en stund siden.

Slik oppmerksomhet nærer et blogghjerte og gjør at fingrene glir lettere over tastaturet.  Jeg tror jeg kommer sterkere tilbake om en måneds tid. 

Enn så lenge, tusen takk for at dere er så trofaste og fine. Jeg gleder meg til å henge mer med dere utover høsten.

Ha en herlig høst! Ikke sant den er fin?











25 kommentarer:

  1. Lykke til på rehabilitering, Marthe, håper det hjelper deg masse! Så er ihvertfall JEG her når du kommer tilbake :) Klemmer!

    SvarSlett
  2. Lykke til, så gleder jeg meg til å se hvordan livet i nytt(gammelt) hus blir for dere fremover :) Klemmer fra nordlending i sør!

    SvarSlett
  3. Du er fin du, lykke til på nytt regab opphold. Håper alt går bra der :-) jeg er i allefall veldig glad for at du er på instagram. Da får man i allefall litt marsipandrypp :-)

    Klem

    SvarSlett
  4. Og i tillegg har dere vært i bryllup i Lofoten!! oioioioioi :)

    Kjære jenta mi, jeg elsker deg!

    SvarSlett
  5. Som forlover'n hadde jeg fått den lemoncurd'en litt i vrangstrupen jeg også.. ikke fordi jeg ikke liker slikt altså - men det var liksom litt stusselig når det sto "lemoncurd - for hundre måneder siden" på feed'en min :)
    Heldigvis for meg får jeg livstegn på mange andre måter og det setter jeg minst like stor pris på!
    Love love, my love.

    SvarSlett
  6. Så fint å lese nye ord og se så mange koselige bilder. Jeg gleder meg til å følge med videre. Du er skikkelig flott! <3

    SvarSlett
  7. Ahh, for noen deilige bilder :)
    GLEDER meg til å se huset deres når den tid kommer!!!!!
    Ha fine dager og la blogg være blogg så lenge :)

    Stor klem fra Stine

    SvarSlett
  8. Så mange fine gode bilder Marthe-mor:) Alltid så koslig å lese nye innlegg fra deg, og jeg gleder meg til du kommer deg inn i ny-huset å kreativiteten din blomstrer:) Lykke til på rehab, får håpe de kan trylle bekkenet ditt bedre:) VI snakker på ferien i stryn titt og ofte, det alle beste var rips og trampolina, i følge jentene! Men jeg sitter med en varm følelse i hjertet når jeg tenker tilbake, de var så koslig å være hos dere! Ha en god kveld min venn, Klem Mari

    SvarSlett
  9. Kjære søte Marthe! Hvor store de fine pikene dine ble! Hvor har tiden blitt av???
    Håper du har det bra, synes du har! Klemmer fra PillePalle

    SvarSlett
  10. Der ja!! Endelig en oppdatering. Så slipper du å få kjeft i morgen når vi treffes igjen :)
    Gleder meg til å treffe deg og resten av bekkengjengen igjen.
    Å enda godt du er på instagram da :)

    SvarSlett
  11. Herlig å "se deg her inne" igjen. Lykke til med rehabilitering og masse lykke til med innflytting. Hurra for det! Tipper dere kommer til å "nikose" dere i huset. Klem fra Nordmøre

    SvarSlett
  12. Gleder meg til å lese flere innlegg her inne. I mellomtiden koser jeg meg med bildene dine på Instagram. :)

    SvarSlett
  13. Så herlig å få et lite livstegn! Jeg savner innleggene dine, og gleder meg til du kommer tilbake. Lykke til på rehabilitering - håper det er på et sted hvor du kan nyte høsten til fulle! Hilsen Hanne H

    SvarSlett
  14. God bedring og lykke til på rehabilitering!! Håper inderlig for din skyld at kroppen din blir bedre snart. Så håper jeg huset snart blir klart og ferdig. Hvis hyppige kommentarer motiverer deg til å skrive masse når du er tilbake, så skal jeg stå på;) Ikke rart du har mange ivrige lesere, stilen og stemmen din er helt unik:)

    SvarSlett
  15. Lykke til på rehabilitering! Gleder meg til du er tilbake på bloggefronten for fullt, for jeg er virkelig glad i bloggen din!! :)

    SvarSlett
  16. JEG ELSKER DEG, DIN UNIKE ENGEL AV ET MENNESKE!!!

    SvarSlett
  17. Jeg har visst glemt å kommentere her jeg, enda jeg har lest innlegget flere ganger. Jeg er så glad for at du har instagram, det er så koselig å følge deg der og du har så mange fine hverdagsgledebilder. Gleder meg til du er tilbake i bloggform, håper du har det bra på rehab, og at det er fine små hverdagsgleder i livet ditt hver dag :)

    SvarSlett
  18. Jeg følger deg på Instagram og GLEDER meg til å se store fine bilder fra huset her på bloggen! Håper du får et fint rehabiliteringsopphold! :)

    SvarSlett
  19. noen ganger blir dagene lysere av å se innom her.
    derfor gleder jeg meg til du er tilbake!
    og bilderundtur i huset deres håper jeg på*

    SvarSlett
  20. Marthe, du er avslørt! Jeg har sett på Ks blogg at dere lager mat og spiser i det fine nygamle huset deres! Gleder meg masse til du vil dele det med oss =)

    SvarSlett
  21. Herligland om jeg fikk meg en skikkelig gledelig overraskelse på denne søndagen:D Jeg var leser av bloggen din tilbake i 2010 og syntes det var så trist da du sluttet og blogge. Husker jeg i ettertid kikket tilbake og håpet at du hadde kommet tilbake...i dag satt jeg og bladde gjennom bloggrullen og kikket innom forskjellige blogger og plutselig fikk jeg et lite savn. Litt rart å skrive det, men du gav så mye av deg selv i bloggen at jeg rett og slett savnet deg da du forsvant. Så tipp om jeg ble glad da jeg nesten to år senere kommer på navnt på bloggen din og finner ut at du begynte å skrive igjen. Ikke bare det, men det var kommet mange nye innlegg. Jeg har kost meg så med å lese gjennom dem alle. Må bare si gratulerer med enda ei nydelig jente, så spennende med flytting til ny plass og oppussing av hus. Trist å lese at du sliter med bekken og håper det blir bedre for deg:) nå gleder jeg meg til å følge med videre! For en plass dere har flyttet forresten, nydelig! HIlsen fra Silje:)

    SvarSlett
  22. kom tilbake!
    orda og bildene dine er så innihampen savna.

    SvarSlett
  23. Når avholdes begravelsen for bloggen din?

    SvarSlett
  24. Hei Marthe! Håper du har det bra? Ville ønske deg, mannen og døtrene deres en riktig god advent og jul! Håper det står fint til med dere og at dere stortrives i huset deres. Første høytid i eget hus, det er sannelig ikke verst.

    PS Måtte le av kommentaren over! Hoho!

    SvarSlett

Kommentarer er toppen!