søndag 17. februar 2013

I NIB-finalen!

Kjære, fine lesere, i dag kiler det i hele kroppen. Jeg er nemlig èn av ti finalister i NIB sin utfordring Tid for kontraster. Målløs og lykkelig og mildt sagt overrasket. Jeg er realist og forstår at dette er et svært trangt knappenålshull å smyge seg gjennom. Jeg konkurrerer mot bloggere som har flere tusen lesere enn meg, men jeg håper allikevel at mine trofaste, gode lesere kanskje vil forære meg en stemme eller to. Vet dere, det hadde gjort meg så glad, så glad.

Med dette bildet er jeg èn av ti finalister. Hurra!

Har dere fått med dere premien? En reise til Odense for å besøke Tine K. En drøm. Kanskje dere hjelper meg til å komme litt nærmere drømmen?

Ta en titt HER for å se alle de utrolig flotte bidragene, og stem på det dere liker best.

Puh, dette er så gøy!

God søndag alle flotte folk!

39 kommentarer:

  1. Søteste Marthe! Gratulerer så mye med finaleplassen!
    Velvelvelfortjent, spør du meg! Har selvfølgelig stemt for deg.
    Storklem fra PillePalle

    SvarSlett
  2. ....Gratulerer også med gullgutten igjen :)))

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med finaleplassen! En plass du fortjener! Min stemme har gått til deg. :)

    Ha en flott dag. Og hurra for Tarjei igjen! :)

    SvarSlett
  4. Svar
    1. Tusen, tusen takk, det betyr mye for meg:-)

      Slett
  5. Hurra:)
    Og jeg stemmer på deg !!!
    :) Marit

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen, tusen takk Marit, hurra!

      Slett
  6. Så fantastisk! Men mest artig er gullet idag ;-)

    SvarSlett
  7. Hurra, du er min favoritt :) !!! Og har selvfølgelig stemt :)
    Klem

    SvarSlett
  8. Nydelig bidrag! Du har fått min stemme;)

    SvarSlett
  9. Gratulerer!! Stemme er avgitt! Lykke til!

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye - har stemt. (",)
    Oppdaga for øvrig at jeg ikke lå som følger hos deg, enda jeg har fulgt deg lenge. Men nå er det også gjort. (",)

    SvarSlett
  11. Gratulerer, så STAS!!! Det er sååå vellfortjent, og jeg skal sporenstreks gå inn å stemme! skal jammen be Gunleik gjøre det samme, heia deg til Odense!GOOOD klem:)

    SvarSlett
  12. Så gøy!! Har vært inne og stemt på deg! Lykke til!!

    Siri

    SvarSlett
  13. Grattis! Du får min stemme - LETT!

    SvarSlett
  14. Hei Marthe - min stemme har gått til deg og det fine bildet ditt - syns det var det hyggeligste bildet og ikke så unaturlig stylet som jeg syns mange av disse bidragene kan være. De har fått det såmutrolig fint i huset deres - virkelig nyter bildene dine derfra:)

    Gratulerer med familiegull i dag også - mener å ha fått med meg at dere har en skiskytergullgutt i familien!

    God søndag videre til deg og dine - her flates det ut i sofaen. Snart er det siste episode av Halvbroren - den skal jeg se mens jeg drikker en stor kopp te og gumler altfor mange nystekte kanelsnurrer:) Klem!

    SvarSlett
  15. Klart jeg har stemt på deg!!

    SvarSlett
  16. For et nydelig bidrag- med herlige farger. Håper du får en tur til danmark;)

    SvarSlett
  17. Så fin blogg, Marthe! Her var det mye inspirerende. Jeg stemmer på deg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen, tusen takk Lill Iren, kjempekoselig å høre:) Håper alt er bra med deg! Klem, klem

      Slett
  18. Stemme avlevert og tårer felt for den glade gullgutten fra Stryn! Hurra for hele familien! Du kjenner ikke meg, men jeg har fulgt deg en god stund, både her og på den gamle bloggen. Hilsen og klem fra fast leser i Bergen <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig å høre fra en fast leser, jeg lurer jo litt på hvem dere er;-) Jeg kan love deg at det var tårer her også på søndag- har aldri sett mannen min gråte som det der, hehe:-) Vi måtte forklare barna at det er noe som heter gledestårer:-) Veldig, veldig gøy! Men det kan umulig være sunt for hjertet.. puh!

      Gode klemmer til deg, takk for at du la igjen et spor

      Slett
  19. For ein flott blogg du har, og de har jo fått det så flott i 'gamlehuset' :D Lykke til i NIB-finalen! Eg har stemt på deg! ;) Helsing Ingeborg Åsebø

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen, tusen takk Ingeborg! Vi koser oss stort i Gamlehuset og begynner å falle til god ro her. Deilig! Håper vi sees snart:-)

      Klemmer fra Marthe som ble veldig glad for stemme!

      Slett
  20. Heisan Marthe
    Hurra, hurra, hurra! Sååå gøy, Marthe og fortjent! Herlig bilde med kontraster, og det er som du sier et trangt nåløye å passere, så det er definitivt bare å være stolt!
    Hurra for Tarjei i dag også!!! Vi føler nesten vi kjenner han litt via deg og heier alltid på han. Hysj, sier alle i huset her når han intervjues, det skal man ha med seg.
    Fin kveld til deg, Marthe! og jeg MÅ jo bare stemme på deg!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  21. Familien Bø er i støtet, så jeg satser på at du vinner. Har iallefall stemt :D

    Begynner å få ned blodtrykket nå, men det har tatt mange timer. Det er nok ikke sunt å se sånt på tv'n, nei.

    SvarSlett
  22. Kjære Marthe!
    Gratulerer så mye! Nå har jeg stemt på deg, fordi jeg likte ditt bidrag best :) Lykke til!
    Søndagshilsen fra Nora

    SvarSlett
  23. Stemmer på deg Marthe, kvar dag om eg kan. Biletet og interiøret er akkurat slik eg likar, litt nytt og litt gammalt, litt fint og litt stygt !!
    Hmo.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen, tusen takk skal du ha, jeg blir så glad:-) Koselig at du liker interiøret mitt:-)

      Slett
  24. Bidraget ditt er det ALLER beste Marthe!!
    Jeg elsker det rett og slett, det har ALT ♥
    Min stemme gikk til deg uten betenkningstid:)

    Masse LYKKE til:))

    SvarSlett
  25. Stemmer selvsagt på deg :)) jeg skal linke til bloggen din på min instagramprofil, @litehi -håper det gir noen ekstra stemmer. Lykke til:)
    Klemmer fra lite hi

    SvarSlett
  26. HURRA, eg skal stemma på deg kvar dag! Likar så godt å lesa det du skriv. Det er så silkemjukt å lesa. Alltid stas å sjå om du har oppdattert. Kjekt å sjå dei flotte bileta du tek, kjekt å sjå at det vert liv i det gamle huset på garden. Du er dyktig Marthe! Heiar på deg!

    Randi

    SvarSlett
    Svar
    1. Oj, jeg blir så fantastisk glad for slike kommentarer, tusen takk. Det er virkelig dere som legger igjen gode ord som gjør denne bloggingen så gøy.

      Takker og bukker og neier for stemmer, hurra!

      Slett
  27. Hei Marthe,
    I går morges satt jeg og skrev en kommentar her på iPaden men så bare forsvant den og så orket jeg ikke å begynne på igjen... Jeg satt nemlig med morgenkaffe og BT, og i går ga jeg meg selv en ekstra time (!) fordi forrige uke var ganske krevende med syk gutt som trengte meg hele tiden. Og så leser jeg om din svoger i BT, i en veldig fin kommentar skrevet av Knut Langeland, om å FORTJENE gullet, og jeg trekker paralleller til deg og bidragene dine i utfordringen. Det er et EKTE interiør du viser, og jeg er så glad for at flere og flere slike bidrag nå får plass hos NIB.
    Jeg har selvfølgelig stemt på bidraget ditt og håper håper håper at det er du som får reise til Danmark!
    Ha en riktig fin uke videre!
    Klem fra Sølvi :-)

    SvarSlett
  28. Likte dette veldig godt og har ein snikande følelse av at du får deg ein tur til København..! Hege

    SvarSlett
  29. Eller Odense var det vel det skulle stå! ;) Hege

    SvarSlett
  30. Titt titt!! Utfordring til deg hos meg!! :) (hvis du vil da.. hehe)

    SvarSlett
  31. GRATULERER! For en flott blogg du har! Og du er virkelig en verdig vinner av utfordringen :)
    Tenke seg til.. Hjem til TineK liksom.. hihi.. SPENNENDE!

    SvarSlett

Kommentarer er toppen!