onsdag 27. februar 2013

På en rosa sky

Hyyyyl, jeg VANT NIBs utfordring Tid for kontraster!


"Svever du på en rosa sky nå?" spurte mamma da hun ringte i går. Da hadde jeg nettopp gjort det motsatte og gått en liten tur på glattisen. Midt under fullmånen og med millioner av stjernevitner leste jeg annonseringen av vinneren (MEG!) inne hos NIB og både lo og gråt litt for meg selv. Overveldelsen var stor! Og den bare fortsatte over alle tilbakemeldingene og gratulasjonene på instagram og bloggen i går.

Dette er skikkelig stort for meg og jeg er takknemlig og ydmyk for alle som har stemt. Det er på grunn av dere at jeg får reise. Tusen, tusen takk! Jeg skal be dere på kake alle sammen.

Tenk, jeg skal få komme hjem til Tine K. Har dere sett det hjemmet eller? Jeg sier som NIB-jentene selv har sagt det: "jeg dævver. Sykt!"

Kom mai du skjønne milde!

Ha en god midtuke og velkommen alle nye følgere både på bloggen og på instagram! I dag bare smiler jeg. 



39 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye, vel fortjent! Kos deg på den rosa skyen og ikke minst hos Tine k

    SvarSlett
  2. Gratulerer massevis i store bøtter og spann, Marthe. Virkelig så hyggelig og så velfortjent!
    God tur til Odense og til Tine K. i mai. Tidligere har jeg bare forbundet Odense med H. C. Andersen og marsipan - nå blir det også Tine K og smilefjes. Veldig bra:)

    Klem!

    SvarSlett
  3. Jeg sier det igjen - gratulerer så mye Marthe! FOR en premie!:-)
    Du kan leve på den rosa skyen en stund nå. Hehe.

    Ha en fin dag!
    Klem Lene

    SvarSlett
  4. Hurra!!! Det er jo fordi du er så inspirerende for så mange:)
    Og jeg skjønner at du neste dævver!! Hoho

    Grattis, marthe-mor ;))

    Marit

    SvarSlett
  5. Heldiggrisen! Og som jeg sa tidligere - vel fortjent!! Si ifra hvis du trenger noen til å være med og...eh... bære kofferten? Instagramme deg underveis? Ja, hva som helst! hi hi!

    :-)

    SvarSlett
  6. JAAAA, har stemt kvar dag. Dette var kjekt! Gratulera Marthe. Dette fortener du verkeleg!!!!
    Randi

    SvarSlett
    Svar
    1. Hurraaa, og tusen, tusen takk Randi!! Tenk at jeg har så mange fine folk rundt meg som stemmer og heier og er bare fantastiske! Hurra igjen!!

      Slett
  7. Hurra, hurra og dobbelt nisse hurra...min stemme gikk til deg sweetie;)) Så gøy at du skal til Odense...vell fortjent, klemmer fra Wilhelmine

    SvarSlett
  8. Heisan kjære Mathe
    Hyl, skrik og tredobbelt hurra!!!! SÅÅÅÅÅÅ gøy og fortjent, unner deg det skikkelig!
    Lurer på om du fremdeles svever der oppe på en rosa sky og kanskje titter ned og blunker til Sandefjord...
    Så herlig forresten at du fremdeles lager olivenbollene "mine". Håper Moods-folket ble mette og fornøyde!
    Ha en strålende kveld!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  9. Det er såå velfortjent! Jeg gleder meg på dine vegne. Hurra igjen for deg!

    Hihi, ja takk til kake. :)

    SvarSlett
  10. VELFORTJENT Marthe! Eg stemte på deg. Knallfint bilde:)))

    SvarSlett
  11. Tillykke...så skal du en tur til Danmark..:-)
    Jeg stemte også på dig hver dag vi måtte...:-)

    Det fortjente du!

    Kram fra Lisbeth

    SvarSlett
  12. Gratulerer, det var veldig hyggelig at det var "kjentfolk" som stakk av med premien. Vel fortjent var det uansett! God tur når den tid kommer! (",)

    SvarSlett
  13. Så fantastisk! Gratulerer! Dette fortjener du. Tippar vi får eit lite innblikk i reisa di, håpar det iallefall. Og i og med eg stemte på deg ventar eg på kakeinvitasjon ;-)

    SvarSlett
  14. Hipp hurra for deg! VEL fortjent!!!

    SvarSlett
  15. Jeg er så glad på dine vegne! Nyt sky-svevingen.

    SvarSlett
  16. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  17. Hei Marthe og gratulerer så MASSE! Det var veldig fortjent og jeg heiet på deg:)Det er jo en helt utrolig spennende premie du vant og det blir gøy å høre om hvordan det var å besøke Tine K. Ha det bra og svev videre på rosa skyer:)) Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  18. Kos deg på den rosa skyen. Det er så velfortjent :D

    SvarSlett
  19. Hurra for Marthe - supervelfortjent! :) Hilsen og klem fra fast leser i Bergen

    SvarSlett
  20. Nyt, nyt, nyt, nyt fine Marthe!
    Klæm Siw

    SvarSlett
  21. Gratulerer så masse, 100% velfortjent :)
    Den kuleste premien er din, nyt den når tiden kommer :)
    Klem

    SvarSlett
  22. oppdaget nettopp bloggen din, og jeg skjønner ikke hvorfor det tok meg så lang tid! den er superfin. og gratulerer så mye! klem fra ny følger. :)

    SvarSlett
  23. Fullt fortjent Marthe, jeg stemte på deg! Hilsen Else som bor rett borti gata ;-)

    SvarSlett
  24. Gratulerer så masse søte du!!! Dette fortjente du helt klart :)
    Stor klem.

    SvarSlett
  25. Jeg har funnet en ny favorittblogg! Stemte på deg på nib, men tittet først innom deg i dag. Og jeg liker ALT jeg ser! Fantastisk stil, nydelig hus, velformulerte, lune ord og herlige bilder! Gratulerer så mye med seieren! Gleder meg til å følge deg videre!

    SvarSlett
  26. Så gøy! Det var veldig fortjent, gratulerer!!!

    SvarSlett
  27. Gratulerer!!! Kjempestas og vel fortjent :D :D

    SvarSlett
  28. Gratulerer så mye med seieren :)

    For en flott blogg du har!
    Har lagt meg til som følger, jeg vil se mer...

    Ha en super helg.

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  29. Heisan Marthe
    Så artig med dager på Østlandet! En gang dere ikke er full-booket er dere hjertelig velkomne til hvalfangerbyen vet du. Vi skal nok finne en sofa eller seng å sove på til alle.
    Jeg så Rasmus i tv-ruta her på fredag på Senkveld. Jeg hoiet i "der er Rasmus!" og Eirik måtte gå tilbake og ta en titt han også. Jeg hadde kjent han igjen selv på gata jeg, Marthe! Han så like god og fin ut "live" og vi er som sagt Tarjei Bø-supportere også når han deltar i renn.'
    Nå koser vi oss hjemme etter fine dager i London. Var ikke i en eneste interiørbutikk faktisk. Det er liksom ikke slik at de bare ligger strødd rundt, man må vite hvor de befinner seg og gjøre litt Research på forhånd.
    Men jeg fikk jo vært på to fotballkamper da, og det synes jeg er ganske så morsomt!
    Glade dager til deg og dine fine!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  30. gratulerer så masse :) skjønner godt at du er på en rosa sky!!!!!!!!

    SvarSlett
  31. Velfortjent seier altså!! :D
    Og gler meg stort til innlegg frå den turen! Håper du ikke dævver ;)

    klem

    SvarSlett
  32. VELDIG velfortjent!!!
    Kos deg i Danmark :) Men vi sees jo før den tid ;)

    SvarSlett
  33. Hi there! I could have sworn I've been to this site before but after checking through some of the post I realized it's new to me.
    Nonetheless, I'm definitely glad I found it and I'll be book-marking and checking back frequently!


    My web blog :: is quantrim safe

    SvarSlett
  34. I have attempted for the previous 35 a lot of a long time to get rid of and Retain OFF my belly entire body unwanted fat.

    I have tried every little thing from diet program plan tablets, customized trainers, just about every diet regime ever proposed, I with the second shell out out on two fitness center memberships, at any given time, and also have not had the time for you personally to benefit from the benefits of both undoubtedly
    among them in in excess of a yr. I've to state that only issue that aided me weight loss boss hoping the atmosphere, ease as well as the availability around the amenities getting opened from five:00a.m ideal up until ten:00pm would encourage me to stay on course, attend several with the cardio courses, aquatics programs, phase courses etc…

    My homepage: rapid weight loss diet pills

    SvarSlett

Kommentarer er toppen!